jag överlevde.

holy craphead vad länge sen det var jag skrev. Vet inte riktigt varför jag börjar nu igen men det är väl trevligt.
Idag var jag iallafall på en föreläsning av Mietek Grocher. I början tycker jag att det var jätte intressant, jag älskar verkligen förintelsen! (eller asså jag älskar den inte så, men ni fattar) Fast sen blev det lite segt, speciellt men tanke på att vi sett en film med honom i skolan där han pratar om sina upplevelser och att jag redan har läst hans bok. Och sen så pratade han i en kvart om hans bröllop och hans barn, vilket jobb hon hade osv, och det kanske inte direkt är vad man kom för. Och sen efter dampade mina kompisar på mig eftersom jag hade skickat sms haha. (tre stycken bara! och två av dom var till min pappa som fick stå utanför och vänta i 20 minuter eftersom det fick över den utsatta tiden) Aja, annars var det faktiskt intressant (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0