my pride wouldn't let me dial

Har just spenderat senaste halvtimmen med att tvätta av mig mitt smink. Ikväll har jag och min syster fotat massa, därav den extrema mängden smink. Det var min kusin (som är makeupartist) som sminkade mig och fixade håret och det blev faktiskt riktigt coolt. Jag har ingen bild på det än men jag kan försöka att beskriva det. Kanske 5-7 cm över öronen hade jag håret slickat (typ) och sen bara fäst med hårnålar. Håret i mitten hade jag tuperat så att det stod uppåt och sen föll bakåt och la sig med resten av håret. Sminkningen på ögonen var svart längst in mot ögonvrån och sen skuggades det ut till vitt. Sen från ögat gick det tre vita streck som lixom fortsatte ut i håret där det låg slickat, om ni fattar. eh, jag är dålig på att förklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0