The boy you never wanted just steals your heart

egentligen gillar inte jag redigerade bilder, det får mig bara att bli så deprimerad av hur tex fin hy jag kunde ha haft. Men iallafall, här kommer dom första bilderna på mig i bloggen. jippi, eller något. (okej, nu märkte jag att jag redan postat en bild på mig.. men ändå).

becks ett: oretuscherad och jag önskar jag kunde säga osminkad. men ingen mascara iallafall! hurra för mig. Sitter i min storasysters säng och posar asset of mig. Fast jag försöker inbilla mig att folk tror att jag är naturlig, vemfan har hängande ögon när dom posar lixom?
dkl

becks två: retusherad och jävligt mycket snyggare (enligt mig). Dessutom, thanks god till att hon klippte bort min arm!
jk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0